.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فردوسی پور اشک مادرم را درآورد

گل: موضوع دوپینگ چند بازیکن که شب گذشته در برنامه 90 مطرح شد و حرف‌هایی که عادل فردوسی‌پور در این مورد زد، واکنش شدید کاپیتان استقلال را برانگیخت تا امیرآبادی حملات شدیدی را نثار مجری برنامه 90 کند.
مهدی امیرآبادی یکی از 4 بازیکنی است که عادل فردوسی‌پور اصرار داشت بر اساس قانون باید دچار محرومیت می‌شدند. امیرآبادی معتقد است وقتی دکتر هاشمیان به عنوان یک متخصص دلایل حکم صادرشده را توضیح می‌دهد دلیلی ندارد عادل بر اشتباه بودن آن اصرار بورزد: «فردوسی‌پور چه تخصصی در زمینه دارد که مدام بحث می‌کرد و اصرار داشت ما را دچار محرومیت کند؟»
نکته‌ای که بازیکن استقلال به آن اشاره می‌کند همان چیزی است که مدیرعامل این باشگاه هم در تماس با برنامه به آن اشاره کرده بود. امیرآبادی در انتقاد از رفتار عادل می‌گوید: «این اولین بار است که من می‌بینم یک ایرانی با این شدت و با این جدیت در تلاش است تا ورزشکاران هموطن خودش را گناهکار جلوه بدهد. آن هم در حالی که مسئول مربوطه اصرار دارد ما بی‌گناه بوده‌ایم.»
عصبانیت امیرآبادی از عادل و برنامه‌اش به قدری شدید است که تصمیم گرفته حتی تماشای برنامه او را تحریم کند: «دیگر برنامه 90 را نگاه نمی‌کنم. هیچ وقت هم با این برنامه حرف نخواهم زد. عادل را به خدا واگذار می‌کنم و به همه آن‌هایی که به شکل‌های مختلف آویزان او می‌شوند تا در برنامه‌اش حضور داشته باشند.»
مدافع استقلال با اشاره به این‌که این کار عادل باعث ناراحتی شدید خانواده‌اش شده می‌گوید: «آرزو می‌کنم که عادل روزی در موقعیت مشابه با من قرار بگیرد. یعنی در مخمصه‌ای گرفتار شود که حق با او باشد ولی نتواند آن را ثابت کند. عادل با این کارها اشک مادرم را درآورد. من امیدوارم خدا اشک او و خانواده‌اش را دربیاورد.»


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 اسفند 1390
مملکت رونگاه....فردوسی پورهم شاخ شد..دنبال صلح وآرامش باشیم نه تنش وحرمت شکنی..وای به حال وروزاین مرزوبوم...
موسوی 3 اسفند 1390
اون موقع که دوپینگ می کردی به اشک مادرت توجه داشتی .
برنامه نود کجا تو رو تحویل گرفت که تو بخوای تحریمش کنی و تو برنامه اش نری
رضایی 3 اسفند 1390
اگر قانون یک بام و دو هوای فدراسیون نبود . اینها میبایستی محروم میشدند . وان بازیهاییکه انجام دادن نتیجه بازی را به سود تیم حریف اعلام بکنند. ولی اینجا ایران است.
روزبه 3 اسفند 1390
خب حالا تو چون ایرانی هستی این دفعه خلافت رو نادیده می گیریم. خلاف کردی بگو خلاف کردم. عذرخواهی می کنم حالا چرا طلبکار شدی. تو که وضعیتت از شیث رضایی بدتر نیست. اون با همه‌ی داستانهایی که بود این جوری به برنامه‌ی مردم‌پسند 90 حمله نکرد.
بی نام 3 اسفند 1390
کار تیمهای بزرگ به جایی رسید . امیرابادی هم جزء شاخ دارها شد !!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.